Wybierz Zakres Usług
Księgi rachunkowe »
- tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy. Wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy. Istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne,
- tworzenie polityki rachunkowości,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- dekretacja dokumentów,
- uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności,
- zestawienie obrotów i sald,
- prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych,
- sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego,
- reprezentowanie Klienta przed U.S.i ZUS,
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy.
Podatkowe księgi przychodów i rozchodów »
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- księgowanie zdarzeń gospodarczych w KPiR,
- prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzenie sprawozdania rocznego,
- przygotowywanie bilansów,
- reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy.
Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego »
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
- wyliczenie zobowiązania podatkowego,
- prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów vat,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- sporządzenie zeznania rocznego,
- reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS,
- archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy,
Kadry i płace »
- Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników
- prowadzenie akt osobowych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne),
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- sporządzanie harmonogramów czasu pracy,
- sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych),
- akta pracownicze przechowujemy w siedzibie firmy,
- Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę
- sporządzenie listy płac,
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy
- Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło
- prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców,
- przygotowywanie umów zleceń / o dzieło,
- sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło,
- sporządzenie deklaracji podatkowych,
- listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy,
- Prowadzenie dokumentacji ZUS
- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
- sporządzanie deklaracji ZUS
- prowadzenie dokumentacji zasiłkowej (zasiłek chorobowy, macierzyński, opiekuńczy)
- przygotowywanie raportów RMUA za okresy miesięczne
- wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego
Adres wirtualny (nowość!) »
Wynajęcie adresu na siedzibę firmy odbywa się na podstawie umowy najmu i obejmuje:
- najem "m2" umożliwiającego zarejestrowanie DG, pod adresem biura,
- na podstawie pełnomocnictwa – odbieranie korespondencji,
- przesyłanie otrzymanej korespondencji pod wskazany adres,
- powiadamianie NATYCHMIAST o otrzymanej korespondencji wg ustaleń poprzez SMS, e-mailem lub telefonicznie.
- Na skróty:
- O firmie
- Współpraca
- Ważne strony
- Wskaźniki
- Promocje
- Kontakt
- Aktualności