Biuro Rachunkowe Baron Krystyna Piekarska

Strefa Klienta

Faktury On-Line

F.U.H. BARON Twoje Biuro Rachunkowe

Wybierz Zakres Usług

Księgi rachunkowe »

  • tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy. Wspólnie uzgadniamy i doradzamy wariant rachunku zysków i strat w zależności od potrzeb informacyjnych i zarządczych firmy. Istnieje również możliwość dostosowania planu kont do celów kontrolingowych. Analizując działalność firmy proponujemy jak najlepsze warianty rozwiązań, usprawniające procesy informacyjne i decyzyjne,
  • tworzenie polityki rachunkowości,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • dekretacja dokumentów,
  • uzgadnianie kont rozrachunkowych, monitoring płatności,
  • zestawienie obrotów i sald,
  • prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży vat,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzenie sprawozdania rocznego, a na życzenie klienta sprawozdań kwartalnych, miesięcznych,
  • sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego,
  • reprezentowanie Klienta przed U.S.i ZUS,
  • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy.

Podatkowe księgi przychodów i rozchodów »

  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • księgowanie zdarzeń gospodarczych w KPiR,
  • prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży vat,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzenie sprawozdania rocznego,
  • przygotowywanie bilansów,
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
  • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy.

Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego »

  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
  • wyliczenie zobowiązania podatkowego,
  • prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów vat,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzenie zeznania rocznego,
  • reprezentowanie Klienta przed U.S. i ZUS,
  • archiwizacja dokumentów w siedzibie firmy,

Kadry i płace »

  1. Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników
    • prowadzenie akt osobowych,
    • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne),
    • prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników,
    • prowadzenie ewidencji czasu pracy,
    • sporządzanie harmonogramów czasu pracy,
    • sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych),
    • akta pracownicze przechowujemy w siedzibie firmy,

  2. Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę
    • sporządzenie listy płac,
    • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
    • sporządzanie deklaracji podatkowych,
    • listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy

  3. Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło
    • prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców,
    • przygotowywanie umów zleceń / o dzieło,
    • sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło,
    • sporządzenie deklaracji podatkowych,
    • listy płac wraz z dokumentami płacowymi przechowujemy w siedzibie firmy,

  4. Prowadzenie dokumentacji ZUS
    • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS
    • sporządzanie deklaracji ZUS
    • prowadzenie dokumentacji zasiłkowej (zasiłek chorobowy, macierzyński, opiekuńczy)
    • przygotowywanie raportów RMUA za okresy miesięczne
    • wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego

Adres wirtualny (nowość!) »

Wynajęcie adresu na siedzibę firmy odbywa się na podstawie umowy najmu i obejmuje:

  • najem "m2" umożliwiającego zarejestrowanie DG, pod adresem biura,
  • na podstawie pełnomocnictwa – odbieranie korespondencji,
  • przesyłanie otrzymanej korespondencji pod wskazany adres,
  • powiadamianie NATYCHMIAST o otrzymanej korespondencji wg ustaleń poprzez SMS, e-mailem lub telefonicznie.